Sobă de saună pe lemne - STOVEMAN 20R-LS HEAVY
Cod produs: 20224H

Sobă de saună pe lemne - STOVEMAN 20R-LS HEAVY

4 961.50 lei
Prețurile sunt aplicabile fără taxe de livrare
buc.:
Timp de livrare
Produsul poate avea o potrivire sau o culoare ușor diferită față de cea din imagine.

Încălzitor oval cu combustibil extern și ușă de sticlă. Destinat sălilor de saună de dimensiuni medii - 12-20 m3 . Se caracterizează prin calitate, funcționalitate și economie.

Un schimbător de căldură poate fi conectat la încălzitor pentru prepararea apei calde.

Datorită cantității mari de pietre, acest încălzitor creează o căldură plăcută, ușoară și de înaltă calitate în saună. Are o capacitate de aproximativ 160 kg de pietre. Acestea sunt încălzitoare puternice și fiabile, capabile să genereze mult abur și căldură și să funcționeze fiabil pentru o perioadă lungă de timp. Are un sistem de ventilație îmbunătățit, cu 6 canale suplimentare de flux de aer. Încălzitoarele utilizate în scopuri necomerciale sunt acoperite de o garanție de 24 de luni.

Model „HEAVY” - corpul încălzitorului este realizat din tablă de oțel cu grosimea de 8 mm, rezistență și durabilitate sporite, perfect pentru utilizare intensivă în saune comerciale.

Caracteristici:

  • Încălzire uniformă și cantitate optimă de pietre.
  • Combustibil ranforsat cu elemente de rigidizare. Utilizarea intensivă a unui astfel de încălzitor pune o sarcină grea pe combustibilul său. Combustibilul încălzitoarelor STOVEMAN este ranforsat cu colțuri și margini de rigidizare. Colțurile acționează și ca canale de răcire a combustibilului.
  • Camera de ardere. Bordurile special concepute și marginile înclinate ale combustibilului permit o utilizare mai eficientă a energiei termice.
  • Talpă rezistentă, ridicată. Pentru a încălzi eficient sauna, placa de bază are orificii de ventilație prin care aerul intră în compartimentul pentru pietre.
  • O deschidere mare și convenabilă pentru curățare se află în partea superioară a corpului încălzitorului.
  • Ușă de sticlă, cutie de cenușă convenabilă.
  • Număr unic de fabrică.

Pietrele se cumpără separat.

  • Garanție (y.) 2
  • Tara de fabricatie Estonia
  • Dimensiunea recomandată a saunei (m³) 12 - 20
  • Dimensiuni înălțime (mm) 840
  • Dimensiuni lățime (mm) 800
  • Adâncimea dimensiunilor (mm) 510
  • Diametrul evacuării fumului (mm) 115
  • Capacitate piatră max. (kg) 160
  • Greutate (kg) 112
  • Distanța de siguranță față (mm) 1000
  • Distanța de siguranță către părți și spate / lemn și cărămizi (m 500 - 500
  • Distanța de siguranță de la suprafața superioară până la tavan m 1200
  • Tip cameră de ardere Extern

Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.

Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.

Livrarea este întotdeauna disponibilă.

Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.

Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.

Termenul de livrare pe site este aproximativ.

Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.

Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.

NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.


Preturi de livrare la domiciliu

Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.

Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).

Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.

Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.

 

Colectarea bunurilor

La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.

La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.

Returnarea mărfurilor

Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.

Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:

1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.

2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.

3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]

NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.

Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.

Produse asemănătoare

Produse similare